Måndag

Det blev en bloggpaus nu över helgen. orsaken till att jag inte har bloggat något under hela veckoslutet är att jag har varit out of town, haha! Mest låånga tråkiga bilresor, skittråkigt...

På lördag åkte vi iväg för att gå på min farbrors och hans frus femtioårskalas. Vi åkte iväg på morgonen, eftersom det var en typ tre timmars bilresa dit. För guds skull, det var ju lördag, ska man inte få sova då? Inte kunde jag sova i bilen heller för då skulle jag antagligen inte ha sett så fräsch ut nar vi var framme, klänningen var inte heller särskilt bekväm att sitta i bilen med. Oj, vad jag klagar, haha!

När vi väl var framme var det mest sådär att man fick sitta där och ta emot en massa komentarer som: "Jösses, vad ni har vuxit!" och "Oj, vilka eleganta små damer ni har blivit då!" och "Hur gamla var det ni var nu igen? 13? 15! Nej, men herre gud vad tiden har gått snabbt!". I think you know the feeling, släkten verkar aldrig acceptera att man har blivit äldre.

När vi ändå var i farten åkte vi en sväng till mormor och morfar för att fira morsdag där, det bev en rätt snabb visit den här gången. Sen bestod den långa resan hem främst av plugg.

Gissa vad som kom på posten idag...?


Ett paket från nelly.com som innehöll mina skor! Söta, små, lätta och bekväma,
går att mixa med rätt mycket. Märket är Sneaky Steve.

Det var allt för den här gången, ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0