Hemma igen!

Vi kom hem från stan för en stund sedan, och nu har vi just ätit struvor, mumms!

Före vi åkte in till stan, blev det som vanligt skitbrottom för mej. Och om det är brottom blir jag stressad, vilket leder till att allt krånglar till sej för mej. Det leder i sin tur till att jag blir förbannad på allt och alla.

Jag stod framför mitt klädskåp och försökte välja vad jag skulle ha på mej. Jag valde då en outfit som jag skulle ha nylonstrumpbyxor till. Klantiga jag kom då först på att shit, jag har ju inte rakat benen! Som sagt hade jag brottom, och förstås skar jag mej rejält. Och det tänkte ju aldrig sluta blöda! Som tur täckte strumpbyxorna plåstret rätt bra.

Jag och syrran tidigare till stan än de andra, så vi tog en snabb lunch som bestod av smaskiga vårrullar. När de andra kom gick vi rut och tittade lite och köpte godis, som vi satt och åt i stadsparken. Några studenter hade tydligen tänkt fira första maj med att knuffa varandra i vattenfontänen...

Vi stod även och kollade på bilparaden som brukar hållas varje år. En massa ursnygga bilar kom föbi, Cadillacs, gamla Chevrolebilar, Mustanger, Corvetter mm. Skitsnygga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0