Gomorron!

Japp, jag steg upp alldeles för tidigt idag. Vi har någon sorts "friluftsdag" så vi börjar först klockan 10. Om ungefär en halv timme ska jag och Alexandra börja cykla den typ 5 km långa sträckan. Som tur är det soligt och nästan vindstilla idag.

Sedan när "skoldagen" är slut blir det vaccination, usch då... Det är fästingvaccin som gäller den här gången. Sen blir det som vanligt ridning framåt kvällen. Det är bara två veckor sedan sist men det känns som en hel evighet sedan. Hoppas bara inte att det blir riktigt sådär stekhett under dagens lopp. Varken hästarna eller man själv orkar så mycket då.

Imorgon är det skolavslutning. Det är dock ingen big deal för oss åttor, förutom att vi får betygen då. Det är ju mest noirnas stora dag, då de ska lämna skolan, medan vi är stuck here for another year. Jag är ändå rätt nyfiken på hur mitt betyg ser ut, det kan ha svängt rejält, åt båda hållen kanske.

Nu ska jag fixa mej klar och sedan ska vi åka iväg om en stund. Glöm inte böckerna girls!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0