Bloggpaus?

Hej igen! Sorry för dålig uppdatering, jag har varit rätt upptagen den här veckan med prov och sånt. Nu har jag snart fått allting nerpackat för Kreta-resan, hoppas att kappsäcken inte spricker, haha!

Den här veckan har varit rätt sorglig också, Emmas katt, Måns, måste nämligen avlivas. Jag kommer att sakna honom jättemycket. Okej, nu tänker säkert de flesta att men herregud, det var ju ändå min kompis katt! Men eftersom vi är så pass nära vänner är jag och syrran väldigt nära hennes djur också. Det känns ändå bra att veta att han blev ändå rätt gammal och han har haft ett jättebra liv. Han har fått leva det med människor han älskar och som också älskar honom. Men självklart känns det tomt.

Igår blev det inte hoppning som planerat eftersom det blåste så mycket. Men det var i alla fall en kul och lärorik ridlektion. Jag red Elmer (jag är rätt ovan fortfarande) och det gick väl sådär med skänkelvikningarna.

Hmmm... Jag har ju inte förklarat rubriken ännu. Det kanske blir en  veckas bloggpaus nu, det beror på om jag hinner skriva något på Kreta. Så jag vet alltså inte, jag antar att det förklarar frågetecknet.

Tyvärr blev det inte några bilder på uppköpen från i onsdags, och allting är nerpackart nu, så jag stökar nog till det ifall jag börjar gräva upp det. Nåja men jag kan ju berätta vad jag köpte; två par Dr Denim shorts från Carlings, en jacka från Vila och två helt vanliga vita toppar från H&M.

Nu ska jag ta och packa ner det sista och checka en sista gång att jag verkligen har allting, hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0