1:sta maj!

Godmorgon allihopa och glad första maj! Det blev tyvärr inget bloggande igår, men vi hade i alla fall ett trevligt valborgsfirande. Hoppas ni också hade en trevlig valborg! Vi firade med en god middag och en droppe champange. Första maj ska jag väl fira med att hänga på stan med girlsen. Det blir antagligen glassätande och så ska vi njuta av den härliga vårsolen.

Ja, just det igår hade jag, Emma och Alex ansiktsbehandling. Skönt och fräscht, dock passade det inte min hud perfekt. När jag kom hem märkte jag att min hud hade tagit lite stryk av maskerna vi smätade i ansiktet, mina kinder var alldeles röda och ömma. Jag blir så irriterad på att min hud måste vara så känslig.

Ha en bra första maj allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0