Torsdag

Hej på er! Tyvärr blev det inget inlägg igår, jag var bara så himla trött. Vid åtta tiden lade jag mej skönt i soffan för att se på Friends, sen bara så somnade jag. Alltså när jag vaknade var jag helt borta, fattade ingenting och var otroligt trött.
Nåja, men min dag då. Okej förmiddagen var ganska ointressant, franska och matte, trååkigt! Sedan efter lunch gick vi till räddningsverket (ja, gick! Tydligen är skolan så fattig) Och vad gjorde vi på räddningsverket då? Jo, eftersom det kommer att ordnas en tävling i typ räddningskunskaper nu i vår, så fick vi lära oss att t.ex. förebygga bränder, släck små bränder, första hjälp osv. där. Man tävlar i lag som består av tre stycken, så jag har Emma och Alex i mitt lag.
En annan positiv sak med detta var att vi slutade typ 45 minuter före alla andra. Det gick ingen buss därifrån, så vi gick in till stan, fikade på Görans, gick och provade lite skor och tog bussen hem.
Men gud vad butiksbiträden kan vara otrevliga! Vi satt i en affär och provade skor och så bara kommer en kvinna och säger: "Ja, var sen försiktiga med alla de där dyra skorna, så ni inte har sönder dem." Alltså man känner sej ganska nedkränkt, som om vi skulle ha varit några barnrumpor som inte tar ansvar och står för sina handlingar.
Har redan sagt till Emma att idag ska jag vara duktig och jogga en sväng, men idag kommer det 90210 klockan åtta och jag måste hinna i duschen före det, haha! Rätt dålig ursäkt eller hur?
Hejdå, ha det så bra!

Kommentarer
Postat av: L I N D A

Kommer inte riktigt ihåg vad jag skrev, hehe. Tror det var om helgen...

Okej, vad skönt med "inga planer". Själv ska jag till en kompis, där ska vi ha en lite "crasy friday". Sminka oss fult, ta massor fula kort och bara släppa loss. Haha, kul ska det bli iallafall :)

2009-03-12 @ 19:12:28
URL: http://lindaabrahamsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0