Tisdag

Hej på er! Nu har jag just ätit efter att ha kommit hem från Emma. Det blev morotssoppa med fetaost. Mamma provar en massa olika recept just nu, en del rätt konstiga, haha!
Vad har hänt idag då? Hmm... inte så mycket, det kändes bara som att de sista timmarna tog en evighet. Jag har musik då och dessutom var det så himla kallt att frysa häcken av sej. Alltså, ni ska inte få fel intryck av mej nu, självklart gillar jag musik, vem gör inte det? Men musik i skolan är bara inte så kul. På sjuan tänkte jag liksom att ååh, jag vill syssla med musik i framtiden, jag vill sjunga!!! Men mina planer för framtiden har definitivt ändrats sen dess.
Ja, ja, nog om det, Nu ska jag nog ta och jogga en sväng. Kanske. Man tänker liksom att nu ska jag börja med nya, nyttiga, fräscha vanor, men... Sen blir det bara inte av. Men det är väl bara att tvinga sej själv, för jag vill åtminstone vara i form till sommaren, så man vågar visa sej på beachen.
Detta var nog allt jag hade att säja just nu, hej med er!

Kommentarer
Postat av: Viktoria

läser din blogg varje dag! älskar dina inlägg :)

skulle va jättekul om du ville kolla in min blogg! :D

hade bra!

2009-03-03 @ 18:13:16
URL: http://viktoriasundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0