Tisdag

Solsken idag, tjohoo! Otroligt vad vädret ändrar snabbt och som jag har längtat på att vårsolen skulle titta fram! Vet faktist inte om jag har desto mer att säga om dagen, det har inte hänt så mycket. Just ja, det är ju Nou hätä-tävling (som sagt är det någonsorts tävling i räddnings kunskaper) imorgon. Hmm... Får se hur det går för oss...
Nu kom jag på att det kommer också vara en annan tävling den här veckan. Mattetävling och alla måste delta, jipppiii! Not!!! Alltså det är huvudräkningstävling och jag vet verkligen inte hur jag ska klara av det. Dessutom har man bara tjugo minuter på sej, nåja annars kanske det inte skulle kallas huvuräkningstävling. Men jag är mer den typen som funderar lite först, jag är väl inte speciellt  snabbtänkt, så den här tävlingen passar inte direkt mej, haha! Tur att resultatet i tävlingen åtminstone inte påverkar vitsordet.
Våren börjar alltså närma sej och då kommer oftast den här färgen upp i mina kläder;

ASOS Pleat Detail Tulip Skirt
En underbar kjol som finns på asos.com! Älskar kjolen
 och älskar färgen!

Rut m.fl. - Mirror Fabbe Skirt
En lite mörkare och rödare nyans.
Den snygga kjolen hittar man på nelly.com!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0