Söndag

Hej, hur har eran helg varit? Jag hade i alla fall en toppenkväll! Ni kom väl ihåg earth hour? Vi hade det jätte mysigt när alla lampor var släckta. Som väntat tjattrade vi och skrattade jättemycket. För att få lite mysigare stämmning när det var mörkt, berättade vi bland annat spökhistorier och andra läskiga grejer, haha!
Ni vet väl hur det är när man har haft party hela kvällen och när det blir sent fnittrar man åt vad som helst? När det bara var jag, Alex, Emma, Ika, Riina och Nina kvar satt vi och pratade om allt och ingenting och skrattade åt hur löjliga saker som helst, t.ex:

Ika: Den här filmen har jag sett, den är hemsk, alltså den är konstig.
Alex: Jaha, är den hemsk?
Ika: Nej, nej, nej, jag menar den är hemskt konstig!

Ja, såna saker satt vi och asgarvade åt! Men vi hade i alla fall en kul kväll! Däremot kommer den här dagen att bestå av bland annat plugg. Geografi prov på onsdag, bokprojektet till engelskan ska lämnas in på torsdag. Skitkul när proven börjar komma igen, suck! Fast sen är det i alla fall sommarlov, men jag undrar bara hur snön ska hinna smälta innan dess, för nu snöar det igen. Dessutom känner jag mej en aning krasslig, hoppas bara att jag inte håller på ett bli förkyld.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0