Onsdag

Tjaba! Nu har Emma just gått hem, min lilla fnitterkajsa, haha! Dagen var väl som vanligt, utom att vi fick ut betygen för period tre idag. Mitt hade nog inga större förandringar, sänkt i finska, fast det var egentligen ingen större surprise eftersom finskaläraren typ hatar mej. Orsaken vet jag inte, nåväl det är ingen big deal.
På modersmålstimmen visste man inte riktigt om man skulle vara rädd eller skratta. Herregud, man trodde ju att hennes (lärarens) huvud skulle sprängas och att hon skulle flyga upp i taket! Så arg blev hon för att en kille vägrade flytta på sej. Och så skrek hon så att hennes röst sprack och gick upp i falsett. Hu då!
Gymppan i dag var i alla fall kul, vi hade snöfotboll, haha! Det gick mest ut på att snubbla omkring i snön, kul men skitjobbigt! Ojdå, har jag bara pladdrat på om skolan i det här inlägget? Ni måste nog tro att jag är någon värre pluggis!
I helgen ska vi fira Ikas födelsedag (som var för någon vecka sen) på deras sommarstuga, tjohoo! Jättemysigt ska vi ha det!

Kommentarer
Postat av: Nina

Tack:)

2009-03-05 @ 17:18:40
URL: http://ninamargareta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0