Måndag

Lite jobbigt att vara tillbaks i skolan igen, men det är väl bara att vänja sej. Jag var dock inte särskilt trött idag, alltså självklart var jag trött men inte lika trög som jag brukar vara på morgnarna.
Såklart fick vi inte ut matteproven idag, vet inte riktigt om det är positivt eller negativt, det kan ha gått hur som helst i det provet, får bara hoppas på det bästa.
Suck, jag tycker att det verkar som om mina inlägg bara blir kortare och kortare, är mitt liv verkligen så tråkigt? Men jag har i alla fall inte så mycket att skriva om just nu, skriver mer senare.
Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: emma

Vänta bar när jag kommer, då blir det nog till att skriva tills du får kramp i händerna minsann! Haha

2009-03-02 @ 17:02:57
URL: http://tjejenemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0