Måndag

Aj, aj, aj, halsen blir bara värre och värre, lite hosta har jag dessutom också fått. Så känner jag mej lite så där slö som man brukar känna sej förrän man blir sjuk. Usch då! Inte blev det ju heller bättre av att gymma i ca en timme i morse. Vi tränade alltså på gymmet idag på gymppan. Så jag tänkte att idag ska det minsann tränas! Jag började med att värma upp och sprang en stund på band. Bara av det blev jag skittrött, min hals gjorde mer ont än tidigare och kändes otroligt torr, vilket ledde till att jag började hosta, vilket i sin tur resulterade i att lungorna började värka. Men så småningom började jag få tillbaka andningen och det eländiga svidandet i halsen började avta. Så då kände jag mej nog hyfsat bra igen. Det var bara mot slutet av dagen jag började känna mej lite slö igen.
Japp, så var det geografi prov på onsdag. Men det ska väl nog gå bra, synd bara att jag har en viss tendens att slumra till när jag pluggar, haha! Det var allt för tillfället, hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0