Måndag

Hejsan allihopa! Jag ursäktar för att det inte blev några bilder igår, måste verkligen skärpa mej med det här att ladda upp bilder. Det är så himla sällan jag gör det , men nu kommer i alla fall lite bilder av mina presenter.


Det här fick jag av Alexandra: Boken "Den jag ville ha" av Sheila O'flanagan,
plus Depends nagellack för fransk manikyr. Jag ska bara låta mina naglar
växa ut lite till, har just klippt dem.


Av mamma och pappa fick jag shower cream och body lotion från Body shop,
en fin silverkedja och 100 euro/ ca 1000 kronor att shoppa på nelly.com för.
Just det! jag höll ju nästan på att glömma den största presenten: skotern!


Och av mormor och morfar fick jag: balsamet som jag gillar som jag inte
har hittat någonstans, ett Nomination armband och 50 euro/ ca 500 kronor.

Create Your Nomination Bracelet
Det som är speciellt för dessa armband (och dessutom ganska fiffigt)
är att om man vill kan man köpa till och byta ut de vanliga länkarna i
armbanden till andra länkar med olika fina motiv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0