Lördag

Japp, nu är det fixat! Igår ringde jag till chefen på Café de Paris, och nu har jag fått en praoplats där. Skönt att ha det problemet ur världen. Mina arbetsdagar kommer dock att vara från tolv på förmiddagen till sex på kvällen. det finns ju både för och nackdelar med det; ett plus är att jag får sova längre på morgnarna och erftersom jag slutar klockan sex kanske mamma eller pappa kan hämta mej, så jag inte behöver åka buss. Men Emma och Alexs arbetsdagar kommer antagligen att sluta vid tre tiden, så då går ju våra scheman inte riktigt ihop.
Men hörni är det inte skönt att det börjar bli varmare och fåglarna har också börjat kvittra. Då kanske våren äntligen är på väg, tjohoo! Fast man skulle ju gärna vilja slippa det här slaskvädret, som kommer innan, tänk på all snö som ska smälta bort, usch då!
Igår hade vi en riktigt rolig ridlektion, det är så himla kul med ridning, då man blir så otroligt glad när man lyckas med något. Och jag börjar känna att mitt och Santtus samarbete börjar bara gå bättre och bättre. Fredag är egentligen en jättebra dag att rida på, för det ger en så bra start på veckoslutet. Man är så himla avslapnad efter en lyckad ridtimme!
Ikas present är fixad och idag ska vi ha en urmysig kväll på deras sommarstuga!
Hoppas ni har en bra helg, hejdå!

Kommentarer
Postat av: emma

haha stackarn!

2009-03-08 @ 10:40:39
URL: http://tjejenemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0