Kvällen

Kul, men ganska vild kväll. Alla tjejerna var som sagt på Ikas sommarstuga och hade urkul. Det var så fint väder så vi gick över isen istället för att åka bil. Man skulle inte tro det, men det blev jättevarmt. Sen kom vi fram till Ikas jättemysiga sommarstuga, huset var nytt med jättesnygg inredning.
Vad gjorde vi då? Först spelade vi sanning eller konsekvens, både snälla och elaka versionen, så det blev en del knäppa grejer. Och sen pratade vi en stund om allt möjligt och ingenting, det brukar oftast bli så. Men mitt i allt började Emsi skrika och alla andra började skrika för att hon skrek. Sen så märkte vi att det fanns en gigantisk geting bakom soffan, den kan ju ha bott där hela hösten och vintern. Alla var skiträdda förutom Ika, hehe! Till sist släppte Ika ut den. Sen så började det så småningom bli middagsdags, så då blev det goda tacos. Fast mitt i maten gick vi efter Soffi som hade isskräck, hon var så himla rädd att trilla igenom, också efter att vi hade sagt en massa om att det hade åkt traktorer, bilar och annat över isen. Soffi var dock lite deppig, men jag tror nog att vi fick henne på bättre humör. När vi kom tillbaka förtsatte vi att äta och efter det började vi alla bli rätt trötta och fnittriga. Soffi trillade av stolen, Riina skrattade så mycket att hon knappt hölls på benen, Emma drog en massa dåliga skämt som alla skrattade åt och Emsi hade sina egna små shower.
Vi hade en kul kväll tycker jag i alla fall, hoppas ni andra också hade en kul lördags kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0