Hmmm...

Jaha, så blev man lämnad ensam kvar här igen då. Alexandra stack till någon match och Emma drog just hem. Tur att man har glass att trösta sej med, haha! Inget glassällskap fick man heller! Ojojoj, jag börjar kalla mej själv för "man". Så allmänt är det väl inte att bli lämnad ensam hemma och tröstäta glass, haha!

Vad ska jag hitta på nu då? Har pluggat lite grann på mopedkortet, men har ingen vidare lust att förtsätta med det. Sån är jag, skjuter upp saker och ting tills det är försent. Sorry Riina, jag tror inte att det blir någon bild på min frilla just nu, det ser rätt skitigt ut.

En sak måste jag bara säga, med mina BFF:s blir det aldrig en dag utan skratt! Oj, vad vi har skrattat nu när vi har varit ifrån varandra så länge.

T.ex.

Emma fick något i ögat och kunde inte se så Alexandra ledde henne in i huset.

Emma: Ååh, vart leder du mej nu?!
Alex: Vi går helt rakt Emma, du kommer inte att snubbla på något!
Emma: Men hallåå, jag har ju ett annat öga också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0