Min dag so far

Hej på er! Vad har ni haft för er idag då? Själv har jag mest legat och stekt i solen. Min förmiddag gick åt till att titta på Alexandras bronsmatch, riktigt spännande, haha! Jag ska passa på att gratulera till tredje platsen nu också. Riktigt bra placering med tanke på att de dessutom spelade i 18-åringarnas serie.

Jag tror att det var rätt bra att ta lite paus från solandet, jag började känna mej lite yr. Förresten har jag tydligen varit i solen så pass mycket att mitt nagellack har börjat blekna. Hmm... Beror det på för många timmar i solen eller bara dåligt nagellack?

Medan jag har svettats i solen har jag läst lite till mopedkortet, vet inte när det ska bli av. Jag fyllde ju år redan i mars, och nu är det nästan juli, snacka om att vara lat. Skulle sitta bra nu när det blir hästhyrning i nästa vecka. Få se nu hur det ska gå, eftersom det här varma vädret antagligen fortsätter. Då blir vi väl tvugna att rida tidigt på morgonen / förmiddagen, och sent på kvällen, vilket är lite synd eftersom det är väl de tiderna på dygnet det finns mest myggor i luften.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0