Torsdag

Ska det här kallas sommarväder? Seriously? Shit, vad det blåser, kallt som attan är det också! Som vanligt cyklade jag till jobbet. Det gick väl bra att cykla dit, utom att jag åkte iväg hemifrån lite senare , så jag fick rätt brottom. Men Jag hann, fast jag var lite svettig när jag kom dit. Inte så trevligt!

Vägen hem var däremot hemsk. Det blåste så mycket att ibland blev jag tvungen att hoppa av cykeln, för annars skulle blåsten ha dragit ner mej i diket. Frös gjorde jag också, det brände i kinderna och jag fick hela tiden skräp i ögonen. Fy vilket ruskigt väder!

När jag kom hem åt jag och Alex våfflor med glass och kollade på The Tyra Banks show och That seventies show. Mysigt! 

Kommentarer
Postat av: soffi

USK!! Hur kunde du cykla i det vädret? Jag förstår inte?! Stackars dig.. Men din kondis blev säkert mycket bättre ;)

Ha det bäst<33

2009-06-05 @ 14:35:37
URL: http://snofsis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0