Torsdag

Herregud, vad det är varmt där ute! Man blir helt utmattad av att bara vistas ute i solen. Mot slutet av veckan ska det tydligen bara bli varamare! Min dag började i alla fall med att jag cyklade iväg för att kolla på syrrans match. Eller ja, för det blev det en del stressande, eftersom jag försov mej lite. Jag hade planerat och fram för allt lovat henne att vara där. Jag var ändå där i relativt god tid, missade lite av början bara.

Cyklade sedan hem med syrran och åt lunch. Det var en stund efter det jag verkligen började koka upp, haha! Syrrans skjuts till nästa match var fixad, så vi väntade, och vätade, men ingen dök upp. Så nähä, skjutsen var tydligen inte fixad heller! De hade glömt henne, och inte kom de tillbaka efter henne heller! En så stor grej var det kanske inte, men klart jag är förbannad och besviken för hennes skull. Där ser man, man kan tydligen inte lita på någon, förutom sej själv, och de som man faktiskt vet med 100 % garanti att man kan lita på! Vi försökte göra det bästa av situationen och tänkte cykla dit, men vi visste inte exakt var det var, så vi sökte efter någon vettig karta, som det tog en stund innan vi hittade, och när vi sedan hittade en var det försent. Det skulle ändå ha tagit ca en timme att cykla dit.

Ikväll drar vi iväg till Emma's place och stannar där över natten. I have a feeling that it's gonna be a long night!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0