Tisdag

Jag känner mej så himla stolt! Idag har jag varit riktigt duktig och cyklat till jobbet och hem. Det var väl 7,5 x2 skulle jag tro. Antar att jag gör samma sak imorgon.

Jobbdagen har varit rätt enformig idag med, men jag tror att det är ungefär det här jag ska syssla med de här två veckorna; Gå igenom en massa listor och diagram och rätta dem. Det är inte fysiskt ansträngade, men det kan vara väldigt tröttsamt för hjärnan att sitta och stirra på en dataskärm dagarna i ända. En annan nackdel är förstås att jag inte har några kompisar där, det är mer enskilt arbete. Man känner att man liksom inte riktigt passar in bland en massa vuxna, även fast de är jättetrevliga och så. Om ni förstår vad jag menar, hehe!


Kommentarer
Postat av: soffi

Usk hu orkar du?! Men du får sekärt bra betalt! Bra jobbat att cykla till jobbet! :D

Ha det bäääst! PUSS

2009-06-04 @ 15:39:08
URL: http://snofsis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0