Tisdag

Håller på att fixa frabsk manikyr just nu, så det är lite svårt att skriva på datorn samtidigt som man måste vara försiktig om naglarna. Jag är lite av en nybörjare på det här, så vi får väl se hur det blir.

Gud, vad jag börjar bli trött på det här cyklandet fram och tillbaka. Dessutom så försenar jag mej lite nästan varje dag, och får cykla med en väldans fart så att jag med nöd och näppe kommer i tid till jobbet. Men jag tänker inte ge upp, det är bara några dagar kvar. Jag känner mej riktigt nöjd med mej själv, jag får motion och mina föräldrar behöver inte skjutsa mej. De har för den delen inte samma tider att passa som jag. Så hoppas jag också att mina benmuskler ska bli lite bättre, så att mina ben ser lite mindre pinnaktiga ut.

Nu ska jag återgå till nagellackandet och hoppas att jag inte klantar till det, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0