Söndag - home again!

Efter en lång tids uppehåll är jag äntligen tillbaka. Vi har som sagt spenderat midsommaren på sommarstugan, riktigt mysigt! Fast kallt som attan har det varit, ca 13-15 grader, likaså vattentemperaturen. Men vi simmade nästan varje dag ändå. Ja, vad mer ska jag säga om det, inte har det ändrats så mycket där. Måsarna skiter ner bryggan som vanligt och inga snygga killar så långt ögat kunde nå, inte för att vi hade förväntat oss något annat av det där stället heller, haha!

Fastän vädret var kallt har vi i alla fall haft en trevlig midsommar. Bilresan hem var däremot en plåga, det var så himla varmt! det passade sej minsann nu när det var dags att åka hem! Föreställ er dessutom att sitta ihopträngd med ett par knäppa kompisar i baksätet. Jättekul! Fast jag antar att jag inte är så klok själv heller, så jag smälter väl rätt bra in i deras sällskap, haha!

Imorgon står det klippning på schemat, troligtvis blir det inte några större förändringar på den fronten. Har försökt spara håret längre, vilket skulle kunna passa bra ihop med mina lockar. Vi får väl se hur det blir med den saken, eftersom mina toppar slits ganska lätt, så det kan ju hända att det blir till att kapa av mer än vad jag har tänkt. Oj, nu låter det som om jag typ överväger att raka av hela alltihop! Nee, så långt hade jag inte tänkt gå, haha! Jag funderar också över om det skulle funka med mittbena. Jag menar antingen blir det skitsnyggt eller raka motsatsen.


Mittbena och lockigt hår är en kombination som funkar asbra på typ Jessica
Szohr, men till mitt avlånga huvud skulle det nog inte funka tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0