Smart ring

Kikade in hos nelly.com nyss. Tror by the way att jag har drabbats av "galna shoppingsjukan" eller något sånt. Att titta in hos en massa affärer på nätet utan att veta vad jag letar efter är bland det enda jag gör på datorn. Det måste vara Emma som har smittat mej, lucky for her att hon åker ju snart iväg till Barcelona där hon kan stilla sitt shoppingbegär.

Jaja, mitt egentliga ärende var att visa den här lilla söta ringen från nelly.com av märket Kum kum med ett ack så viktigt budskap:

Kum Kum - Love Yourself
"Love your self". Det är nog något som många av oss ofta glömmer och borde tänka mera på. Var din bästa vän istället för din värsta fiende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0