Onsdag

Här sitter jag och bloggar nästan mitt i natten, men jag ska nog också dra mej till sängs så småningom. Jag är för en gångs skull rätt trött, brukar ha så svårt att somna på kvällarna nu på sommaren. I och för sej har det väl att göra med att nu när det är sommarlov sover man längre på morgnarna, vilket gör att man går och lägger sej senare på kvällarna, vilket då i sin tur leder till att dygnsrytmen förstörs totalt. Man borde egentligen inte sova bort hela sommarlovet!

Nog om det, hur har min dag varit då? Ni måste nog tycka att jag är helt från vettet som sitter och pratar med mej själv på bloggen, haha! Hur som helst har jag haft en riktigt bra dag. Vädret har varit förvånansvärt fint den här veckan. Jag och syrran har slappat i solen hela dagen och nu på kvällssidan har vi varit vid stranden och simmat med Emma och den simgalna hunden Mimmi! Hon är rolig den lilla filuren, hon ska bara simma hela tiden och vägrar erkänna att hon är trött, that's Mimmi! Men himla söt och alldeles underbar är hon allt!

Nu ska jag krypa till sängs innan jag somnar här vid datorn, och så ska jag väl stiga upp någon gång imorgon också. Godnatt allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0