Onsdag

Jahapp, när det inte blåser så regnar det... Jag vill ju ha solsken!!! Idag blev det alltså ingen cykeltur i blåsten, utan en cykeltur i regnet istället! Som tur spöregnade det ändå inte, men jag kan inte säga att det var mysigt direkt. Inte hade jag några större problem med att cykla i regnet. Det skulle ha varit värre om det skulle ha regnat hårdare, ni vet sådär att regnet piskar en så hårt i ansiktet att man inte kan hålla up ögonen ordentligt. Sen kom jag ihåg min läderväska i cykelkorgen och då började jag minsann öka takten!

Just det ja, jag måste ha rummet städat innan mina nya möbler kommer. Äntligen! De skulle egentligen ha kommit för ett par veckor sedan. Fast städandet är ju ett minus... Ordning är det definitivt inte i mitt rum, jag ska försöka hålla mer ordning i mitt nya rum, få se om jag klarar det...

Kommentarer
Postat av: soffi

Haha! Va synd att vädre e helatiden skit då du ska cykla ^^

Jag mår bra :) Det käns faktiskt som en eeevigeheet sen vi sågs sist!

PUSS<333 o KRAM<333

2009-06-10 @ 16:54:15
URL: http://snofsis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0