My new nails

Om ni undrar hur mina fransk manikyrerade naglar blev så kommer det en bild nedan. Sanningen är att jag blev klar med lackandet först idag. Så idag åkte jag till jobbet med bara en del av naglarna lackade! När jag skulle lacka dem igår blev vissa så fula att jag var tvungan att ta bort lacket för att sedan lacka på nytt. När jag hade förstört naglarna ett par gånger var det så sent och jag var så trött att ingenting blev bra, så jag fick helt enkelt bara fortsätta idag. Här kommer i alla fall en bild på mina nya naglar. Helt perfekt blev det inte, men det är väl så att övning ger färdighet.


Kommentarer
Postat av: soffi

Wow! Superduper snygga!!

2009-06-11 @ 13:16:47
URL: http://snofsis.blogg.se/
Postat av: Anonym

de blev ju jätte snyggt!!! duktigt, puss <3

2009-06-11 @ 17:38:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0