Måndag

Okej, nu har jag lugnat ner mej lite grann. Ni vet väl hur det känns när allting går fel och det känns som om hela världen är emot en? En sådan dag har jag haft idag, eller åtminstone halva dagen. Jag var så förbannad att jag bara hade lust att slå sönder något.

Dagen började väl bra. Vi samlades och fick lite information samtidigt som vi bjöds på kaffe, te och Pepsi. De flesta tog Pepsi, men jag blev nästan spyfärdig bara vid tanken av att dricka läsk på morgonen, så jag letade bland tepåsarna och hittade en påse jordgubbste. Helt okej, jag har inget emot te numera. Man fick också ta en macka om man ville, Jag hade dock ätit frukost hemma, vilket jag inte skulle ha behövt göra egentligen. Sedan gick vi på en rundtur och resten av dagen jobbade vi. Jag har gått igenom en massa listor och rättat dem. Ganska enformigt.

Det var när vi skulle åka hem mitt humör sjönk. Låset på min cykel funkade inte. Sedan kändes det som om allt bara gick snett. En massa små saker, men det fick mej på så himla dåligt humör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0