Måndag

Nu är jag hemma igen efter en sväng runt hela halva stan. Jag var som sagt och klippte mej på förmiddagen. Åh, vad jag gillar att bli ompysslad! Det är så skönt när de sätter en massa olika balsam och grejer i håret, plus att de masserar hårbottnet ochså. Mitt vanligen lockiga och rufsiga hår brukar de alltid platta. Så jag har känt mej lite som en levande Vidal Sassoon reklamskylt, haha! Fast mitt hår är ju inte fullt så symetriskt eller geometriskt eller vad man nu ska kalla det.

För övrigt hittade jag inget av intresse på stan. Det blev lunch på Wayne's och sedan satt vi där och snackade om allt möjligt och ingenting resten av eftermiddagen. Vi cyklade förstås dit och tillbaka, man skulle kunna tro att jag tröttnat på allt vad cykling heter, men det är ju mycket trevligare att cykla i detta härliga sommarväder. Vädret har verkligen tagit en helomvändning!

Hemvägen blev dock lite problematisk för en del (syftar på mina kära vänner). Emmas cykelsits lossnade helt och hållet! Gud, vad vi skrattade! Men en cykel utan sits är väl inte hela världen, man kan ju cykla ändå, haha! Nej hörni, solen skiner fortfarande, så nu ska jag inte sitta här och snacka skit utan gå ut och njuta av det fina vädret som äntligen har kommit!

Kommentarer
Postat av: Riina

lägg in en bild på din nya frisyr vet ja:)

2009-06-22 @ 18:34:37
URL: http://riinas.blogg.se/riina

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0