Hellouuu!

Idag har jag suttit och kollat på syrrans matcher nästan hela dagen. Jag hade hela tiden min vänstra sida vänd mot solen, vilket resulterade i att jag blev aningen bränd. Hade dock slängt ner en flaska solskyddskräm i väskan innnan jag åkte iväg, men trodde inte att den skulle komma till användning. Där ser man, det kommer när man minst anar det. Knallröd blev jag inte direkt, men grejen med mej är att min hud blir så öm, fastän jag bara brännt mej lite. Väldigt kännslig med andra ord. Ska försöka med vetegroddsolja, det brukar vara rena dunderkuren.

Ingen kan väl förresten ha undgått The king of pop: Michael Jacksons död. Han var verkligen helt fantastisk, helt otroligt vad han kunde göra med sin röst. Det har ju gått en massa rykten och så, till exempel om att han skulle ha varit en våldtäcktsman eller något sånt, det tycks bara vara ren bullshit. Jag tror nog att den mannen egentligen var en bra människa, det är nog bara avundsjuka som startat alla dessa rykten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0