God morgon alla sömntutor!

Hmm... Med rubriken menar jag nog mej själv också. Har nyss ätit morgonmål med syrran och ska snart börja fixa mej iordning. 29 grader visar termometern, men det stämmer nog troligtvis inte. Men varmt är det säkert där ute, hoppas jag åtminstone...

Gissa vad? Igår bestämde jag mej för att inte klippa lugg, eftersom jag aldrig lyckas hålla den på plats, plus att mitt hår var så pass långt att luggen inte var något måste. I alla fall, nu när jag inte har någon egentlig lugg låg det främre håret förstås som en snedlugg över halva ansiktet! Nice... Mitt hår ska alltid bråka!

Nu ska jag börja fixa mej iordning och se vad det blir av den här dagen. Solen skiner där ute så inte ska jag vara någon inneråtta idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0