Fredag - Sista dagen på jobbet

Nu är sommarjobbet avklarat för min del. Yes, I did it! Fick allt jobb gjort även om det betydde att jag stannade lite längre. Mina otroligt trevliga arbetskollegor gav mej dessutom en present dom tack! Så himla snällt och omtänksamt! Så hade vi någonsorts "avskeds fika" också och de berättade att jag hade gjort ett bra jobb och att det jag har gjort kommer att komma till nytta. Jag måste medge att jag kände mej rätt osäker till en början, men så småningom började man komma in i systemet och förstå hur allt fungerar. Jag hoppas bara att jag inte har klantat till något som kommer upp senare, men det tror jag nog inte, haha!




Presenten jag fick. Tackar så mycket!

Efter jobbet mötte jag upp syrran och så gick vi för att köpa en födelsedags present till Nina. Jo, jag vet att du är nyfiken, men angående vad vi köpte; It's a secret until Sunday! Det är nämligen då vi ska fira vår lilla plutt som plötsligt håller på att bli stor!

Det var allt för mej, god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0