Hej igen bloggen efter en låång paus!

Tyvärr har det inte blivit några uppdateringar i bloggen under den här veckan, det har det varken funnits ork eller tid för. Hela dagarna har tillbringats i stallet, och när jag sedan kommit hem på kvällen, typ 9-10 tiden, har jag varit rätt trött. Just det, vi bodde ju hos Emmas mormor i  början av veckan också. Emma hyrde bara Palbre då, så det blev alltså lättare kortare väg att cykla därifrån till stallet än ända hemifrån.

Vi har haft en kul vecka, men vi råkar alltid ha sån otur med vädret, det är alltid så varmt. Mot slutet av veckan blev det dock kallare, och det ganska rejält. Temperaturen sjönk med ca 10 grader tror jag. Fast det var ändå skönt med lite svalare väder. Annars har vi haft det bra, minusen har varit vädret (till en viss del), bromsarna (hatar dem! Elmers bromsbett såg riktigt otäcka ut), och att jag har fallit av (det gick dock bra med både mej och Elmer den här gången). Jag har fallit av några gånger, och visst blir man lite skrajsen, men jag älskar ju det här! Och rädsla ska väl inte få hindra en från att göra det man älskar? Det är bara att hoppa upp igen!


En dag kom Soffi och hälsade på, så hon fotode lite. Foton är även till nytta
på det sättet att man ser vad man gör fel...
Min vänstra fot pekar på tok för mycket utåt och min hållning är förskräcklig...


Alex och Conrad, de passar så bra ihop!

Just det ja, "modellbilderna" vi tog i Pargas har jag fortfarande inte laddat upp, det börjar bli lite sent för det efter som det var så pass länge sedan vi tog dem. Men tills vidare får ni i alla fall en bild på...


Mina söta modeller, riktiga proffs, haha! En del blev riktigt nyfikna på oss,
Andra verkade vilja att vi bara skulle sticka därifrån, haha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0