Tisdag

Hmm... bloggtorka, eller vad man ska kalla det. Ja, vad ska jag komma på att skriva nudå? Tidpunkten kan väl vara en orsak till att det här inlägget inte blir så långt. Tänkte i alla fall göra er medvetna om vad jag har gjort idag, inte mycket. Mest övat till mopedteoriprovet. Jag måste erkänna att jag faktiskt är lite orolig över hur det ska gå, tyckte att det lät ganska enkelt det där med att det finns alternativ till frågorna, det som däremot oroar mej är att man bra har 10-15 sekunder på sej att välja.

Annars har jag varit och kollat på gardintyger, det måste nog låta som om jag håller på att bli en riktig tant, haha! Men jag vill ju själv bestämma mitt rums utseende in i minsta detalj.

Jahaja, nu har jag suttit och snackat fram och tillbaka om en massa onödiga saker, inte för att jag vet om jag har så mycket vettigt att säja annars heller. Äh, snart orkar jag inte hålla ögonen öppna längre, men något har jag lyckats få ihop i alla fall. Nu ska jag sluta innan jag börjar snacka ännu mer goja, godnatt med er och så hörs vi i morgon igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0