Måndag

Ja, hörni, vad ska man hitta på en mulen sommardag? Jag och Alexandra bestämde oss i alla fall att cykla in till stan och ta en titt på rean, jag vet inte om jag har sagt det förut men de är allt dåliga på att rea i den här stan! Hittade bara ett enda plagg:


Skjorta från Carlings.

Pappa beställde tid hos besiktningstationen idag, så på onsdag ska jag försöka få mopedkörkortsprovet undanstökat. Ska nog börja plugga ordentligt nu, har legat lite på latsidan när det gäller det här. När man har prov i skolan blir man ju tvungen att plugga, men när man inte har något datum fastspikat blir det lite sådär med pluggandet. På tal om skolan... hudå, jag vågar knappt tänka på att det bara är mindre än hälften av sommarlovet kvar nu...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0