Hemma, snart iväg igen

Hellooouuuu! Nu är jag hemma en sväng efter att ha varit på besök hos mina kära morföräldrar. Efter lunchen åker vi iväg till sommarstugan och tillbringar resten av sommarlovet där. Känns rätt trist att sitta i bilen ett antal timmar igen. Igår var det dock tåg vi kom hem med. Mamma och pappa skulle åka och hälsa på ett par bekanta, men vi hade ingen vidare lust att komma med så vi stannade hos mormor och morfar en dag till och kom hem med tåg sedan.

Jag måste passa på att säga att jag nästan skäms över hur kass jag är på updatera min sommar i bilder. Min kamera var utan laddning innan vi åkte, så jag täkte att jag laddar den när jag kommer fram. Trodde ni jag gjorde det? Näpp! Jag hade bland annat tänkt fota hästarna som hade sin hage intill gården. De var nog ena roliga filurer!

Nu ska jag ta och se vad jag ännu har att fixa innan vi åker. Sedan hör jag antagligen inte av mej förrän i slutet av sommarlovet. Ha det bra, hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0