Godkänd!

Yes, I did it! Nog för att jag är ett ganska stort pucko för det, jag hade t.ex inte märkt trafikljusen i en situationsfråga. Skulle ha kännts bättre att klara sej felfritt igenom, men nåja, jag kommer i alla fall att få mitt körkort och jag vet hur jag ska hantera situationerna som jag bommade på i verkligheten. Alexandra klarade tyvärr dock inte provet, så hon är väl lite sur, men det kommer fler chanser, så deppa inte alltför länge, hörrudu!

Sen när man inte har något att prata om så kan man börja prata om vädret, haha! Man brukar ju ofta skämta om det och säga att det bara är gamlingar som gör så. Men jag har åtminstone märkt att när man pratar med någon (som i de flesta fallen brukar vara en vuxen, med någon jämnårig finns det oftast fler samtalsämnen) som man inte känner så väl finns det en massa att säga om vädret. Nåja, vädret här börjar sakta men säkert gå mot det varmare hållet, det blåser dock lite. Men det finns väl alltid något att klaga på. Åh herregud, jag sitter och pladdrar på om en massa fullständigt ointressanta saker! Jag antar att det är sådan jag är, det pågår så mycket onödigt i mitt huvud, haha! Varför ljuga?

Kommentarer
Postat av: nemsi

GRATTIS TILL KORTET <33

2009-07-08 @ 13:34:22
URL: http://nemsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0