God morgon allihopa!

Det blir ett snabbt inlägg innan vi sticker iväg till Emsi. För min del är den här dagen rätt så fullspäckad. Först ska vi till Emsi. Sen ska jag, syrran, Emma och Karo åka och kolla på ett stall, det blir ju tid att fundera över var vi ska fortsätta nu när stallet där vi rider ska sluta. Efter det blir det eventuellt en ridtur.

Igår gjorde vi en del beställningar från nelly.com:

Rules By Mary - Iliana DressIchi - I-Ska Dress
Ichi - I-Bett DressKoola Anna - Lina Dress

Nelly Accessories - Clean BanglePlus ett likadant vitt armband, men det hittar jag inte just nu

Kan nog hända att en del saker blir skickade tillbaka. Jag är lite skeptisk mot t.ex. den första klänningen, den kan bli alltför lång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0