Måndag

Jaaaa!!!! Äntligen klar med engelskaprojektet! Eller nästan i alla fall, det som jag och Emma kom överens om att vi skulle ha klart. Alltså vi har ju haft hur många lektioner som helst på oss, men konstigt nog så har vi inte hunnit bli klara, hehe! men nu är vi i alla fall ganska bra i tid, det ska lämnas in på torsdag. Men nu börjar ju värsta provrushen också! suck! men nåja, det är väl bara att kämpa på, så ska det väl nog gå bra. hälsokunskapsprovet idag gick nog åt skogen, men jag försökte improvisera så gott jag kunde. Just det ja, om två veckor fyller ju Emma år, hur i hela friden ska jag komma på någon bra present åt henne! några bra tips?
Hade tänkt ladda upp lite bilder på mig själv, men det blev en del problem. Nu börjar Desperate Housewifes, så nu måste jag kila iväg! Ha det så bra allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0