Lördagskväll med mina små vänner!

Lördagskvällar är väl till för att ha roligt, eller hur? Så först såg jag och kompisarna på Mamma Mia hos Emma. Såklart hade vi ju först laddat upp med lite chips och godis, onyttigt men väldigt gott och sånt behöver ju en tonårstjej! Sen var vi fulla av energi, så då bar det av till skridskobanan. Det var skitkul, men mina fötter gillar verkligen inte skridskor! Här kommmer i alla fall några bilder från igår!


Tydligen hade Alexandra också vääldigt kul igår!
Tydligen hade Alexandra också Vääldigt kul!


Proffs-Ika hehe!


Jodå, vi ser dig Emsi, min lilla prinsessa!

Jag fotade inte så himla mycket igår. Er andra hittade jag inte riktigt några bra foton på, tyvärr. Jag måste också erkänna att jag säkert var den som föll mest, men vi hade ju kul i alla fall!

Kommentarer
Postat av: nemsi

aaa, ja trod att ni int så mig... :D <33 PUSS

2009-01-19 @ 15:08:46
URL: http://nemsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0