Hemma igen

Blev väckt ganska tidigt idag och var skittrött, det borde vara olagligt att vakna tidigt på helgerna! Men jag måste för att jag och syrran skulle hinna uträtta ett "ärende" på stan. Alexandra hade fotbollsmatch klockan ett, så vi måste hinna före det. När vi var klara for resten av familjen på match, men jag hade ingen vidare lust att komma med, så jag tog bussen hem istället.
Det blir som en reflex för mej, att när jag är ensam hemma börjar jag sjunga för full hals, så direkt jag kom innanför dörren började jag sjunga. Det är så himla skönt att bara släppa loss när ingen annan lyssnar, tycker inte ni det? Men efter en stund tröttnar man ändå, och då blir det plötsligt jättetyst och konstigt. Ja, så vad ska jag ta och hitta på nu då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0