Hallå, Hallå

gud vilka stressiga tider det är just nu! En massa prov, project som ska vara klara och vem vet vad! men jag tänkte blogga lite i alla fall, fast jag  kanske borde läsa på historia provet som vi har på fredag, men vem orkar plugga hela tiden?
imorse fastnade bussen två gånger innan den ens hade kommit till vår hållplats. först ringer emsi och säjer att bussen har fastnat (det var nånting med växellådan). så då tänkte vi (jag, Alex o. Emma) att inte tänker vi stå här och frysa, medan vi väntar på bussen. Så vi gick hem till Emma som bor rätt så nära busshållplatsen. efter ca 10 minuter ringer Emsi och säjer att de är snart vid vår hållplats, så vi sprang dit. men då fick vi höra att bussen fastnat igen, men då tog det inte lika länge innan den fortsatte. På ett sätt var det bra att bussen blev försenad, för när vi kom till franskan fick vi veta att de hade haft skriftligt förhör som varken jag eller Emma hade pluggat på.
Snart kommer Emma hit och så ska vi fixa klart engelska projektet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0