Tisdag

Tänkte nästan skriva torsdag som rubrik men tyvärr är det längre till helgen än så. Jag har inte direkt några planer för helgen ännu åtminstone, men vi får väl se.
Hmm... hände det något speciellt idag då?...Just det, vi fick ut historiaproven idag, och jag fick full poäng! Det hade jag inte trott. Men det är väl kul med överraskningar. Annars kändes dagen ganska lång, tre lektioner bild i rad. Visst, det låter skönt, men man känner sej inte alls särskilt kreativ och inspirerad i slutet.
 Hoppas ni har haft en bra dag!



Bild från igår; Alexandra och Emma med två uppätna glassportioner, hehe!

Kommentarer
Postat av: Riina

utmanad,kolla min blogg

2009-02-03 @ 19:03:00
URL: http://riinas.blogg.se/riina

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0