Söndag

Den här dagen började med att jag och Emma for till simhallen, Alexandra kunde inte komma med för att hon var förkyld. Och man vill ju verkligen inte missa Emmas födelsedag imorgon! I simhallen var det mycket mer folk än jag hade trott. Det var ganska tråkigt där också, men nåja vi fick ju åtminstone motion. Fast vi var säkert de som hade sämst kondition av alla där. Simmhallen är inte direkt mitt favorit ställe, jag menar de skulle kunna hålla den lite renare.
Nu har jag just kommit hem från fika hos Emma. Vi skrattade hur mycket som helst, som det brukar bli när vi tre umgås!
Jaha, ja, imorron måste man till skolan igen. Suck, vårterminen är alldeles för dyster.
Ja, och förresten Emma, de där hörlurarna som jag söndrade hos dej idag (herregud jag ska alltid klanta till det) så jag tror att jag har hittat ett par likadana på nätet.

Kommentarer
Postat av: Emma

aaah oki doki! :)

2009-02-01 @ 20:22:42
URL: http://tjejenemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0