Snö... igen!

Suck, nu snöar det igen. Är det inte redan tillräckligt? Alltså egentligen har jag ingenting emot snö, men jag börjar bara bli lite uttråkad på det här vädret. Jag vill ha vår nu! Antagligen blir det ingen vidare vår heller om man tänker på hur det kommer att se ut när den här snön smälter. Jag undrar en sak; förra vintern var det knappt någon snö alls, och den här vintern snöar det typ hela tiden. Finns det liksom ingenting där emellan?
En annan dålig sak med vintern är att jag får så otroligt torra händer och läppar, och jag är urdålig på att komma ihåg att smörja in dom. Jag måste nog påbörja någonsorts kur med handkräm och läppomada nu.


Kommentarer
Postat av: Linnea

tack för kommentaren! :)

tycker du att jag ska göra en modeblogg?<3

ha en bra fortsatt söndag!

2009-02-22 @ 17:11:21
URL: http://cuitelinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0