Snart åker vi

Snart börjar den låånga bilresan,det blir rätt tröttsamt. Min röv brukar alltid bli helt avdomnad av att sitta så länge. Men jag tror att jag och syrran ska ha det mysigt och sitta och kolla på film och äta godis. Det gör i alla fall så att bilresan känns lite kortare. Jag tror också att jag måste läsa lite i min ganska tråkiga bok som vi ska läsa på tillvalsengelskan, men jag blir oftast illamående av att läsa i bilen. Hehe, ska jag säja som sitter här och pladdrar på om att sitta och kolla film och äta godis i bilen.
Nu ska jag ta och packa ner det sista. Får som sagt se om jag kan blogga något under helgen.
Ha en bra helg allihopa!


Kommentarer
Postat av: Anonym

tack för kommentaren!:)

kika gärna in flera gånger och kommentera massor av inlägg på min blogg! <3 skulle bli jätte glad då!!

2009-03-01 @ 18:13:55
URL: http://cuitelinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0