Så var det söndag igen...

Usch, söndagar är så deppiga, helgen är slut, vilket betyder att det är skola imorron, vilket i sin tur betyder att dagen mestadels kommer att bestå av plugg och skolarbete.
Idag väcktes jag av min kära syster, och hennes väcknings metoder är inte trevliga. Hur kan hon vara så pigg ibland? jag är konstigt nog både kvällstrött och morgontrött. Japp, men nu borde jag nog sätta igång och börja plugga, har nästan inte pluggat någonting. Jag försökte läsa en Frida-tidning, samtidigt som jag analyserar satserna, men det gick inget vidare.
Jag skriver säkert mer sen. Hej, så länge!

Kommentarer
Postat av: Viggin

Lycka till med pluggandet!

2009-02-15 @ 16:33:16
URL: http://sweetgirlish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0