Onsdag

Vi slutade tidigare idag :) så jag är redan hemma från skolan. Ska väl börja plugga till engelskaprovet som vi har på fredag så småningom. När jag kom hem var jag ganska så förbannad. Jag menar det här samhället skulle fungera så mycket bättre och man skulle bli på så mycket bättre humör om människor skulle vara lite trevligare mot varandra! Är det för mycket begärt? T.ex. vår busschaufför, han kunde inte låta oss gå av på den vanliga busshållplatsen, fast vi var lite sena att reagera. Och det är inte första gången det händer. Man skulle kunna räkna upp flera andra situationer också. Sånt här blir man så himla förbannad på! Skadar det att vara lite öppen och trevlig? Vad är det för ett surt land vi lever i? ( syftar på Finland)
I alla fall, hoppas ni har haft en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0