Onsdag

Hej, har inte skrivit på ett tag. Igår var jag och Alexandra som sagt på en liten shoppingtur. Typ sex, halv sju tiden satte vi oss på tåget och åkte iväg.Tågresan gick väl bra, jag försökte sova lite, men det var alldeles för obekvämt. Och inte blev det ju inte bättre av att det sen steg på några tanter som pratade hur högt som helst och brydde sej inte om att det fanns såna som försökte sova. Man bara liksom hallå, lite respekt och hänsyn? Men nej, nej, inte då!
Det blev inte mycket sömn, men vi var inte så trötta i alla fall. Nog orkar man ju shoppa ändå! Shopping blev det och vi hade jättekul.
Hemresan bestod mest av att otroligt roliga Alex (hehe, otroligt roligt, låter kul när man säjer det) drog en massa dåliga skämt, men annorlunda som vi är så skrattade vi ändå!

Lite bilder på mina inköp;


Svarta, ganska tunna, lite glansiga byxor från Vila.


Två par jeans från Gina.


Chinosliknande byxor från Gina.


På något konstigt sätt är det som en impuls att typ varje vår köper jag något
av den här färgen, haha! i verkligheten är de topparna lite mer mot
orange/aprikosfärgat än rosa. Dessa är också från Gina.


Två söta kjolar från Gina.


Ett tunt bälte från H&M.


Även denna är från H&M.


Långärmat från Gina.


Lite basic och mysig tröja från JC.


Jag fotade den här toppen från Vila så här eftersom den inte alls är lika
snygg annars.

Kommentarer
Postat av: emma

Snyggt jag köpte också en sån där tröja med urringad rygg från Gina, men jag köpte en vit!

Snygga kjolar! De passar ju skitbra med toppen du köpt från H&M. Ha det gött du med, my fashionista friend!

2009-02-25 @ 21:49:04
URL: http://tjejenemma.blogg.se/
Postat av: Dress Like a Princess

Ååh massa fina kläder :)

2009-02-26 @ 09:52:31
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/
Postat av: snofsi

Jätte fina kläder!! Nu blev jag jätte avundsjuk!!

2009-02-26 @ 19:43:16
URL: http://snofsis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0