Onsdag

Wooohooo! Då var det sista provet för den här gången avklarat! Hoppas nu bara att det gick bra. Jag pluggade typ hela dagen igår, så jag hann inte blogga någonting. Och sen när jag hade pluggat klart behövde Emma hjälp med matten, så jag gick till henne, eftersom det var lite svårt att förklara via telefon.
Idag hade vi då som sagt matte prov. Alltså många sa ju att det är skitsvårt och jättelångt, men så farligt var det faktiskt inte. Men jag blir så himla stressad, när man ändå måste hinna göra färdigt provet på en viss tid. Direkt efter att matteprovet var avklarat, bar det iväg till gymmet, eftersom vi hade vår gymppa lektion där. Sen gick jag därifrån in till stan för att köpa en bok. Som jag har sagt så behöver jag alltså en bok att läsa på tillvalsengelskan, men tyvärr hittade jag inte nån. Jag ville ju inte ha en sådär hemskt tjock bok och dessutom skulle bokhandeln flytta, så det mesta var redan nerpackat. Nåja, jag får ta mitt reserv val; mammas bok Bleachers av John Grisham. Får se vad jag tycker om den, jag har inte läst något av den typen av böcker förut.
Nu är jag så himla trött, det ska bli skönt att krypa till sängs så småning.
Godnatt allihopa!

Kommentarer
Postat av: matilda

hoppas provet gick bra. pusss <3

2009-02-21 @ 12:57:59
URL: http://matildafleur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0