Onsdag

Hej, hej! Skulle egentligen varit hos Emma just nu, eftersom mamma skulle ha någon tjejkväll (eller vad hon nu kallar det) med sina kompisar. Men jag hade inte pluggat så mycket på geografi provet. Efter skolan när jag skulle börja plugga, var jag så himla trött så att jag inte kunde koncentrera mej. Så jag stack ut på en joggingrunda innan jag förtsatte plugga. Det funkade faktiskt! Mycket uppiggande och uppfriskande.
Idag kom 2 stycken från dagstidningen till skolan. De ville skriva någon artikel om vad dagens ungdomar vet om någon som hette Darwin. Men jag kom nog inte med på bild eller nåt, tror jag. Jag har alltid otur med sånt. Annars var min dag helt vanlig, och tråkig. I skolan alltså, skönt att det är sportlov snart!
Japp, ha en bra kväll allihopa!

Kommentarer
Postat av: Matilda

men herreguud! För det är ju SÅ svårt att sätta in en enda buss till :S Vad jobbigt för dig. Kan du inte ta en buss senare eller tidigare kanske inte är lika mycket folk på dom eftersom dom nu inte kan göra något åt saken..

2009-02-11 @ 19:29:51
URL: http://ohnoshedidnot.blogg.se/
Postat av: Matilda

Helt sjukt. Jag menar en bussjävel till kan ju inte vara så farligt.. Men om dom nu inte kan göra något åt saken så finns det väl någon buss som går innan som kanske inte är lika full?

2009-02-11 @ 20:14:23
URL: http://ohnoshedidnot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0